Drum roll, please!

10 Jul

Hiya my gorgeous readers! It’s a very warm night and I try to do my best not to complain about it. As you’ve maybe noticed I’m no lover of summer heat but I don’t want to rain on the sun worshipper’s parade. Anyways, let’s focus on the most imporant topic of the day: the summer giveaway.

Thanks a lot for entering and commenting, my dearies! It was fun reading your answers. And yes, it’s no coincidence that everyone favours Sleek Make Up i-divine Eye Shadow Palettes. But how about the winners? Who belongs to the lucky ones? You had to wait for the results a few days, so it’d be unfair to drag the announcement out indefinitely. Before I announce the winners I should mention how I’ve chosen them. Frankly speaking, I used the old-fashioned method by writing the names of the participators on small paper. By the way, please click the announcement pics to get to the winner’s blogs!

 

 

 

The winners will be notified shortly via e-mail.

Don’t be disappointed if you haven’t won this time. I promise to do more giveaways for my followers in the future and I usually don’t break my promises. All in all, there’s always a chance to win here!

*********************************************************************************************************************************

Auf Deutsch: Hallo meine hübschen Leserinnen! Die Nacht ist warm und ich gebe mein Bestes, mich deshalb nicht zu beklagen. Wie Ihr sicherlich bemerkt habt, bin ich keine Liebhaberin der Sommerhitze, aber ich möchte den Sonneanbetern nicht die gute Laune verderben. Wie auch immer, lasst uns das wichtigste Thema des Tages anvisieren: das Sommergewinnspiel.

Vielen Dank für Eure Teilnahme und Eure Kommentare, meine Lieben! Es hat Spaß gemacht, Eure Antworten zu lesen. Und ja, es ist kein Zufall, dass jeder Sleek Make Up i-divine Lidschattenpaletten favorisiert. Aber wie steht es mit den Gewinnern? Wer zählt nun zu den Glücklichen? Ihr musstet nun einige Tage auf das Ergebis warten, darum wäre es unfair, die Bekanntgabe unnötig in die Länge zu ziehen. Bevor ich allerdings die Gewinnerinnen nenne, sollte ich erwähnen, wie ich sie ausgewählt habe. Offen gestanden, habe ich die altmodische Methode gewählt, bei der man die Namen der Teilnehmer auf Zettelchen schreibt. Klickt übrigens die Akündigungsbildchen, um zu den Blogs der Gewinnerinnen zu gelangen!

Die Gewinnerin des Storm Sets ist Sam und des Chaos Sets ist Jeneille. Herzlichen Glückwunsch!

Seid nicht enttäuscht, wenn Ihr diesmal nicht gewonnen habt. Ich verspreche, dass ich in Zukunft weitere Gewinnspiele für meine Leser abhalten werde, und ich breche für gewöhnlich nicht meine Verprechen. Insgesamt besehen, gibt es immer eine Möglichkeit hier zu gewinnen!

3 Responses to “Drum roll, please!”

  1. Sam July 10, 2010 at 12:03 pm #

    JUUUHHUUUUUUU
    vielen lieben Dank, ich freue mich sehr!
    :********

  2. Jeneille July 12, 2010 at 3:28 pm #

    Thanks so much!

  3. mylanqolia July 24, 2010 at 5:39 am #

    @ Sam: Gern geschehen!

    @ Jeneille: You’re welcome!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: